Dessan taggad!

Vädret var bättre idag, det var härligt att få köra efter en nyplogad väg. Däremot började det snöa som tusan, flingor stora som attan gjorde att det blev helt tätt och noll sikt då jag hade helljusena på. Men då det ljusnade var det bara att tuta och köra.

Slängde in katterna i krypinnet och skyndade sedan iväg på jobbet. Vi saknade dig igår Desireé, det märktes att du var borta. Naaaaw! Var lite trött mot slutet av dagen, men vem kan klandra mig när jag inte klivit upp klockan sex på evigheeeeter?

Hade planerat att bjuda ned hyresvärdarna på glögg, pepparkakor och russin ikväll. Men hälften av dem är borta på jobb så vi har preliminärt bokat det till på söndag istället (beroende på vilken nivå av bakfylla man troligtvis kommer befinna sig på?).

Har lagt ihop mina innebandykläder prydligt i en fin liten hög, gjort iordning mackor och kamera. Laddad som tusan! Imorrn ska jag banne mig visa vars skåpet ska stå ;) hihi.

Wish me luck!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Good luck :)

2010-11-06 @ 00:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0