Dumma fotboll

Har längtat hela dagen efter kvällens avsnitt av House, men det visade sig vara en dum dum dum fotbollsmatch istället. Suck juck..

Har haft en bra dag på jobbet, patienter fram till två och sedan lite sterilarbete. Skönt att vara tillbaka och att inte huvudvärken tog ännu en arbetsdag. Det värmer så gott i hjärtat att de på jobbet bryr sig så mycket om mig som de gör, jag säger tack för omtanken.

Har gjort lite av varje ikväll. Först fixade jag mig nå mat och la mig sedan en stund på värmedynan och glodde lite på tv. Lite kattvård, krysslösande, en svängom med ab-rollern och datasittande (kanske lite för mycket).

Nu blir det snart John Blund för min del, skänker extra många varma tankekramar till morfar. Operationen hade gått bra, nu hoppas jag att han får komma hem fort ♥


Kommentarer
Postat av: Anki

<3

2010-10-13 @ 11:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0