Wow

Blev mäkta imponerad över innebandyspelandet på friskhuset, en del var riktigt skickliga med boll och klubba! Däremot hade jag inte sagt nej till en större plan, man känner sig ju lite instängd på en pytteliten tremannaplan :P Men då fick man försöka trixa lite, alltid kul :) Lätt att det blir innebandy nästa tisdag också, wihooo!

Dagen har varit rätt späckad idag med. Patienter hela långa dagen, journalskrivande och kostnadsförslag hit och dit. Men jag tror att jag klarade allt med flaggan i topp. När ja komme hem så sovd ja till sex, hujedamej vad jag hoppas jag tar mig isäng i tid ikväll.

Hämden är ljuv grh.... ;)


Kommentarer
Postat av: Anki

Kul att du får lira innebandy :)

2010-10-27 @ 12:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0