En babian på crack

Efter att ha sett kvällens Idol så är alice en stor favorit. Håller på henne!
Har även hunnit provsmaka lite på vinet och jag måste säga att detta faktiskt var ett av de bästa röda vinerna jag smakat, jag kan starkt rekommendera peimitivo puglia.

Städat, diskat och fejjat har jag hunnit med också. Nu blir det att tvärdiska, kasta ihop en liten packning och sedan göra sig iordning för sängen. Blir hemresa imorrn i vilket fall som helst, sen får jag ta det eftersom helt enkelt.

Det allra farligaste djuret måste nog vara en babian på crack. Tänk bara. Ni går i djungeln och han verkar som världens schysstaste kille. Men sen vill han helt plötsligt ha tillbaka massa bananer, som du är helt säker på att du inte fått.
-björn gustafsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0