Horse-riding

Har tyvärr inte så många bilder att dela med mig med från gårdagens ridtur. Men gud vad mysigt vi hade och efter ridningen blev det middag och vin kring öppen eld i en varm och härlig liten kåta. Tack för en minnesvärd kväll kära vänner! Nu kan jag stryka ridning på islandshäst från min att-göra-innan-jag-dör-lista!

-Kolla studsmattan! Är det där dom har hästhoppningen eller?

Veckan har varit rätt tung för mig, min bedömning har verkligen fått sättas på prov. Och jag hoppas innerligt att den bedömningen är så när korrekt som den kan bli. J har varit hemma med sjukt barn och jag fick då rycka in och ta en hel del patienter, även såna som är "för svåra". Den som lever får se! I vart fall så är jag himla slut på.. Ska bli skönt med heeeelg!

I övrigt kan jag int annat än sitta och hånle lite åt mig själv.. Ni vet den där känslan då man kommer på vad man skulle ha sagt då det är alldeles för sent? Man kan gott nog säga att jag upplevde den känslan med råge ikväll, även förra veckan.. Samma person! Bara om jag visste vem du var så kunde jag ju i vartfall leta upp dig på nätet och få det jag skulle vela säga sagt..

Nu är jag iallafall nyduschad och klar inför kvällens Idol-avsnitt. Har vart på en liten promenad uppe på Selfors ikväll, kände att det var dags att röra på sig då jag kört bil till jobbet hela veckan. Fyyyy dessie.

Kitty är så kelsjuk och go, för varje dag som går så längtar jag bara mer och mer tills hon får sig en kompis här inne i krypinnet. Älskar henne så himla mycket, vill hennes allra bästa ♥

Kommentarer
Postat av: Anki

Pratade med Sofie och hon sa att du verkligen hade valt rätt katt. Katten du valt lyssnar på de andra i kullen och som sin mamma - hon gör som hon blir tillsagd. Då kommer inte Kitty känna sig underlägsen heller. Det kommer bli kanon :)

2010-09-16 @ 22:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0