Måndag

Det var oerhört jobbigt att ta sig upp imorse, snoozade från klockan 7-7.45. Det blev alltså med andra ord ingen promenad till och från jobbet, dunkade iväg med goffen istället. Dagen har gått undan, vips så var klockan halv fyra. Väl hemma här i krypinnet blev det först en liten powernap på värmedynan tillsammans med Kittykatten innan jag tog tag i lite städande och tvättande.

Fick sedan ett ryck och tog mig ut på en löptur, hejja mig! Efter två veckors uppehåll så har det varit svårt att motivera sig, bäst att ta vara på de tillfällena då de väl kommer. Tror att den blå himeln, solen och värmen var en stor motiverande faktor.

Hoppas på en lika fin dag och kväll imorgon, då har jag och hyresvärden planerat in en liten kantarell-tur. Hoppas att tipset jag fick nu stämmer och att det finns mängder med kantareller härikring :)

Nu ska jag lägga mig och läsa lite i det där roliga häftet igen.

post scriptum. jag saknar att ha dig vid min sida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0