Söndag

Det har småregnat hela dagen, har hållt mig inomhus med gott samvete.
Är förundrad över hur klockan har tickat iväg när jag inte har gjort någonting alls idag. Har bara förflyttat mig mellan katt, dator, tv och yatzytärningarna. Men halv sex ska jag ta på mig dansarskorna och förflytta mig till swingkursen, yeeah :)

Sen väntar vi ju besök som stannar hela veckan ♥
Ska bli så himla mysigt att få ha honom här, då blir vi en fulländad liten familj igen. Samtidigt är det så smärtsamt då jag innerst inne vet att det kommer dröja innan vi får ha det så här igen. Tills vi får spendera vardagarna tillsammans och tills vi har varandra att komma hem till efter arbetet. Men nu ska jag inte tänka och oroa mig över framtiden, nu ska jag ta vara på mina dagar tillsammans med pussis.

tjingeling

Kommentarer
Postat av: Anki

Jättefin profilbild!

2010-09-20 @ 14:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0