En förbannat dålig dag

idag/ikväll är jag riktigt deprimerad, har varit så oerhört ledsen och frustrerad. kan inte säga att det är något specifikt som gjort att jag varit så nere den senaste tiden, det är bara små grejer som tillsammans blivit till en stor stor ångest. den eviga klumpen i magen beror till stor del pga. att vikariatet går ut i juni och gud vet vars jag kommer hamna. vad ska jag göra och vars ska jag bo?  

haft en skitdag på jobbet, inte jobbmässigt. men känslomässigt. funderationer. tankar. åsen ser jag mig såklart i spegeln alltför ofta och påminns om hårfärgen som gör att självförtroendet sjunker äääännu längre ned i botten. behöver verkligen en break, och kanske det blir av i maj (?) 

det var som att allting bara sköljde över mig när jag låste upp lägenhetsdörren och kom hem. då kom tårarna. med en gång.. stora stora floder av ångest. tackar dagens teknik att man kan ringa över msn, vill ha dig här pussis (!)



jag som lovade mig själv att jag skulle sluta gnälla på bloggen, men kitty & madikken är ju fortfarande inte här för att trösta mig. och lite bättre känns det när man får gnälla lite.

"everybody knows it hurts to grow up"
still fighting it -ben folds


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0