Fredag

Låter alltför klyshigt att säga -ny dag, nya möjligheter. Så därför låter jag bli. Är riktigt trött idag, har legat i sängen och snoozat i timme och tio minuter nu. Men andra ord -dags att he sig upp! Jag tror att jag med flit unnande mig några extra knapptryck på telefonen då jag ska köra bil till jobbet idag. När kl blir fyra så kör jag över till Sverige för att tillbringa helgen med fotbollstjejerna från SI, i lilla tängvattnet :)

Hade en hemsk mardröm inatt. Jag hatar att drömma om dödsfall inom familjen, det är såna drömmar som man inte behöver ägna en hel dag tills man "åhh! NU kom jag på vad jag drömde inatt!". När man drömmer om sådant så är det som att drömmen förföljer en hela dagen. Bara för att jag är så vidskeplig så ska jag nog slå en pling hem och försäkra mig om att alla är okej och mår bra där hemma ♥

Hoppas att ni alla får en fantastisk helg!

Kommentarer
Postat av: Prodi

Åh, det är så hemskt! En natt förra helgen drömde jag att min lillebror hade dött, jag vaknade av att jag grät floder, på riktigt.. Kunde inte alls somna om, var tvungen att väcka Tobias så han fick trösta mig. Men sen var det skönt att kunna ringa lillebror på dagen och höra hans röst. Var tvungen att säga att han skulle ta det försiktigt med skoterkörningen också :p Hoppas du känner dig på bättre humör snart. Är du ledig på påsk nånting så kanske vi kan ses, vi ska vara i Hemavan :) Kramar!

2011-04-08 @ 14:08:42
URL: http://ofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0