Godnatt mina små kycklingar

Det blir ett kort inlägg ikväll då jag lovat mig själv att lägga mig tidigt. Ni vet när man ska sova och man ligger och summerar sin dag? Min summering idag är att jag har varit helt fantastiskt duktig och jag är supernöjd med dagen. Promenerade i spöregn till kliniken, genomförde arbetsdagen, promenerade i strålande solsken hemåt, gjort ordentlig middag, tvättat, gjort kalendrar och lite styrka hann jag med (wow, längesen sist!).  

Nu ligger jag och längtar tillbaka till nätterna under Arvidsjaur-perioden. Med massage, lugna listor på spotify och djupa samtal med söta amanda panda -miss u!

"ha du tänkt på att de ba bli svårare o svårare att va smart?"
godnatt mina små kycklingar ♥


Kommentarer
Postat av: Anki

Fin bild på er =)

2011-04-06 @ 17:20:26
Postat av: Amandaa

Saknar dig med!!

2011-04-06 @ 20:49:22
URL: http://awinka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0