Måndag

När jag vaknade imorse smattrade regndropparna så hårt att det såg ut som om de studsade tillbaka från biltaket. Men jag had gett mig satan på att jag skull börja promenera till kliniken igen, så jag klädde på mig och började gå med envisa steg i spöregnet. Mitt i vad jag kallar för rema-backen stannar söta alj och ber mig sitta på resten av vägen, mycket tacksamt.

Har nu slappat en stund här hemma, fått i mig lite mat och dö-surfat på internet. Fick låna en skiva med bilder från maskerad/40-årsfesten, så nu har jag äntligen fått mig lite bilder från den kvällen. Känns lite oaktuellt att lägga upp massa bilder från den festen nu, men här kommer iallafall en bild på alj och mig.
sångaren i greenday & freddie mercury/ymca

Ska sätta igång och göra något vettigt av denna måndagskväll nu. Väskan är fortsatt ouppackad och jag har kläder överallt. Och som alltid så har jag disk i hon, och även bredvid sängen...... (typiskt ungkarlsboende). Blir väl att fara iväg och sparka lite boll senare ikväll, och förhoppningsvis väntar sedan en härlig nattsömn. Blev alldels för lite sömn inatt.. Typiskt att när man väl tar sig i säng tidigt så har man problem med att somna...

tänker på kitty & madikken ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0