Onsdag

Blekte tänderna inatt (10%), men trots låg koncentration och att jag gjorde precis enligt skolboken så har jag reagerat väldigt kraftigt på blekmedlet! Tandköttet i överkäksfronten är svullet, blå i färgen och blöder massa..... Det blir typ minst tio liter corsodyl innan jag lägger mig, fuck! Ser inte klokt ut (!)

Sen har jag ett skavsår på hälen som gör förbannat ont också, men ett skavsår ska inte hindra mig från att klara en hel vecka med promenader till och från jobbet. I detta slaskväder är det omöjligt att parkera på gatan vi får stå på, så då tar jag mig hellre härliga morgonpromenader än att riskera sitta fast med golfen. Synd asfalten mestadels är framme, annars hade jag ju racat med finsparken.

Surar fortfarande över håret och hann t.om tänka idag att nu fan klipper jag av mig allt hår, men så långt ska jag väl ändå inte gå. Ångrar att jag tonade det från allra första början. Ångrar att jag lät en frissör avfärga det istället för att bara "vänta" ut toningen. Så nu får jag ha denna gul/oranga nyans under det som ska vara en brun toning, men fortsatt med röda nyanser. GRRR!!!

De håller på att renovera i hallen, är glad över att Kitty & Madikken slipper detta durrande i väggen och hemska oljud. Inte så lätt att slappa-off till den där apparaten, men då håller jag ju mig vaken iallafall!

Nu ska jag sluta gnälla och göra det bästa av situationerna. Men det är skönt att få gnälla lite ibland, när jag inte har katterna att avreagera mig på så får ni stå ut med ett litet gnäll-inlägg ;) 

Kommentarer
Postat av: Anki

Vad konstigt, för jag märkte ingenting av blekmedlet! :o

2011-04-07 @ 11:05:39
Postat av: Linn

jag vill oxå bleka tänderna! :p

2011-04-07 @ 11:54:23
URL: http://winkalinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0