Vilken jävla bra helg

Jag är trött, jag är bakis, jag är slö,
men jag har haft en FÖRBANNAT BRA helg!

På fredagen bjöds det på god middag och sedan blev det en mysig hemmafest med SI-brudarna i Tängvattnet. Mysig, men hård. Promenaden ned till Turids stuga blev nog lite vinglig, vi skrattade gott åt ligg-hållen när vi gick upp igen för frukost på lördagmorgonen. Skidturen på lördagen är den värsta jag har varit med om, vi åkte i motvind mot det som måste ha varit orkanklass. Efter två och en halv timme hade vi inte lyckats åka de 9km och då gav vi upp. Vände ryggen till och med hjälp av vinden gled tillbaka hela vägen till Laisaliden. Där nere var det vindstilla och strålande sol, vilket passade utmärkt för lite jäger och behövligt matintag. Det blev bastu på hotellet och senare middag på fjällparken. Därnäst stundade en utgång som inte blev en hemgång förrän 06.50  Jag vet, kalla mig partysvensk ;)




Tack för en toppenhelg alla inblandade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0