.

desireé + kitty & madikken
kitty & madikken tog jag med mig nu när jag imorse åkte tillbaka hit till norge. åh det är så skönt att ha dem i min närhet igen!! de var först väldigt skeptiska till det nya stället, men nu ligger kitty i och tvättar sig medan madikken sitter o spanar ut genom fönstret, och klätterträdet har de hunnit inviga också :)

knät
hade tid hos kiropraktor för knät idag igen, vilken monsterbehandling. fy FN vad det smärtade när han gick över med den där elektriska saken.. hagjdhu! behandling en vecka till och sedan ett uppehåll innan beslut om röntgen tas. men det är frustrerande att det smärtar när jag motionerar än fast jag inte alls tar ut mig särskilt mycket. jag vill ju kunna ha fungerande knän när både fotboll och innebandy drar igång. han rekommenderade för övrigt mycket cykling den här veckan, hmm.....

försäkring
har fått ett hälsoschema jag ska fylla i och skicka till försäkringsbolaget angående bilförsäkring. totalt SJU sidor med frågor och de ska verkligen ha reda på allt! tog mig lång tid att fylla i det där schemat, speciellt att ta reda på vilka mediciner jag har gått på de senaste året. efter årsskiftet har det ju tyvärr blivit x antal olika preparat. vilken tur jag är duktig på att spara papper.


annars har jag väl inte så mycket mer för mig idag. har en enorm äcklig klump i magen och varför vet jag egentligen inte. stress, panik, oro, ångest.... jag kan verkligen inte det här med semester....


vad ska jag göra i helgen?!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Skönt att katterna har gjort sig hemmastada :D

Kom till mig i storuman om du vill :D

Hoppas verkligen det blir forsmark i veckan ;D

Kram

2011-08-12 @ 19:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0