Fredagsmys med Råttatoi

Jag har kommit fram till en förskräcklig sak angående dataskrivbordet...

...som jag ägnade massa tid till att skruva isär (även min far) och numrera alla bitar för att sedan lasta in tusen bitar i den lilla opeln som jag då hade. Körde den sedan från forsmark till mo i rana för att i tusen bitar bära in den i ett förråd hos en kollega. När jag sedan fick flytta in så for jag till min arbetskollega och lastade in de tusen bitarna i audin för att sedan ta de tusen bitarna in i den nya lägenheten.

Jag & Jenny (framförallt Jenny) ägnade sedan två timmar åt att få ihop alla bitar på rätt plats. Och när det sedan var färdigmonterat insåg vi att det var alltför stort så vi ägnade sedan tid åt att avmontera hälften av skrivbordet. Den hälften bar jag ut i audin och fraktade hem till Hemavan..

Nu sitter jag här och tänker -jag vill / kan inte ha det här dataskrivbordet. Det är stort och otympligt och jag har kommit fram till att jag hellre prioriterar en plats att sitta och äta på än ett dataskrivbord. Och komplettera med en liten bokhylla för förvaring av pärmar och böcker. Det som känns mest jobbigt är allt besvär jag lagt ned för att få det hit -BLÄ!


Nu sitter jag och har fredagsmys med mig själv och katterna framför Råttatoi..

Kommentarer
Postat av: Jenny Inte Tall ;D

Okej,förstår att du vill ha en matplats. hoppas det går bra att ta isär.

Jag har också set filmen på fyran, jag kan inte stava den ;D

Hur gör du i morn? svara på sms eller facebook.

Ha det bra, kram

2011-08-26 @ 22:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0