luck chuck

Fem minuter efter att jag klivit upp ur sängen ringde telefonen och jag skulle gå utanför lägenheten och ta emot en nyckel. Gud vad tjusig jag kände mig när jag mötte nyckelmannen. Jag kände att han säkert tänkte "ska verkligen hon ha ansvar för nyckeln?"

Lika vacker som när jag tog emot nyckeln, lika vacker var jag när jag sedan drog ut på byn för att hitta mig kläder att ha. Kom hem med både finbyxa och vit överdel, men har nu två alternativ. Och håret!! OMG.

Tänkte att en sak i taget brukar ju vara en bra plan, så jag har börjat med frukost och en stor kaffekopp. Sedan en tripp till lokalen med fullpackad skuff. Nu ska jag måla naglarna. Och sedan pröva ut kläder och fundera ut frissyr. Kanske jag skulle tagit mig en powernap också..

man skulle vart bästis med killarna i fab 5..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0