radhusdisco

Då jag alltid har varit ett stort fan av christer i p3 så var det inte svårt för mig att avgöra vilken bok jag skulle inhandla mig när jag hade bestämt mig för att jag iallafall skulle läsa en bok under ledigheten - radhusdisco, skriven av en av programmledarna i christer. Läste ut den för någon dag sedan och jag kan varmt rekommendera den!


Nu sitter jag här vid köksbordet i Forsmark med lite vemod i hjärtat, dags att börja packa ihop mina saker och bege mig mot verkligheten igen. Tre veckor har gått fort, alldeles för fort. Men om jag ska se det från den ljusa sidan -så har jag ju iallafall läst en bok.

Här i Forsmark har jag bara stormyst med djuren. Tina och jag har gått många fina skogspromenader, både i solsken och i regn. Och inte att förglömma -tina har suttit x antal minuter här i slänten och spanat / jagat. Jag har varit extremt duktig gällande knämotionen, både promenader och joggingturer.
Har även fångat mig en fin liten harr med kastspöt som resulterade i en fin liten middag. Jag har målat mina golvlister vita och ytterligare funderationer angående rummet har tagit form i huvdet. Singer-bordet ska för övrigt ut därifrån, jag skallar det bara...


Kommentarer
Postat av: Anki

Vars ska du he singerbordet?

2011-08-18 @ 16:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0