Stora planer men "liten verkstad"

 

Jag lyckades med att ta mig isäng mycket tidigt igår, men somnade gjorde jag lik förbannat inte förrän klockan var ett. Sover alltför dåligt på nätterna och är alltför trött om dagarna. Inatt drömde jag att jag sov i typ en militärlokal, massa våningsängar i ett allför litet rum, och vi som låg där var alla jätterädda och gömde oss under täcket. När "de onda människorna" kom in i rummet höll jag andan och låg stilla stilla. Jag ska hålla er uppdaterade om någon fortsättning på den drömmen kommer.

Dagen på jobbet har gått i ett, varit precis enligt tidsschemat men ändå haft en stressande känsla hela dagen. Många funderationer dök upp i huvudet och jag stångades med en känsla av att det är så mycket jag inte kan (som jag egentligen borde kunna?) Hoppas på att få svar på det mesta imorgon.

När jag kom hem var jag så trött att ögonen sved och jag la mig för att sova någon timme, men någon riktig sömn fick jag inte då jag halvt om halvt vaknade av älgkliven ovanför mig och telefonen som ringde ute i hallen. Orkade inte bry mig och jag konstaterade -gud vad jag är asocial.



Kokade mig massa makaroner till middag, måste ju ladda inför kvällens innebandy. Blev glad när jag idag fick besked om att det skulle börja redan ikväll. Jag blev så glad att jag gjorde Marcolio-dansen inne i sterilen.

stora planer, men "liten verkstad"

 

 


Kommentarer
Postat av: Anki

Vad kul för dig :) <3

2011-08-30 @ 22:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0