åååååh....

La huvudet på kudden igårkväll i hopp om att denna onsdag skulle bli en dag helt utan motgångar. Det första som händer är att lilla seaten vägrar starta och jag blir sen till mötet. Det är ju trots allt en liten bagatell, men snacka om att bli nedslagen innan dagen ens börjat..

Har haft en bra dag på jobbet iallafall, blev lite sen med näst sista patienten och har mycket ogjort men dagen har vart bra. Förhoppningsvis så får jag undan allt sånt ogjort imorgon. Skönt att komma hem till katternna och andas ut lite granna. Men jag skulle ha varit och handlat och fixat det ena o andra, men utan bil rör jag mig inte en meter i den här kylan. Svinkallt här inne har jag också, försöker elda upp värme här inne fortare än fortast.

Kryper ned under täcket med katterna en stund, tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0