Är det möjligt?!

Idag har jag haft en fullkomligt urusel dag. Ingenting på jobbet gick min väg och jag har varit smått irriterad och deprimerad hela långa dagen, ville bara hem och gömma mig under täcket. Var som ändå sugen på att städa när jag kom in genom dörren, tänkte på vad mycket bättre jag skulle må om jag fick det fint och mysigt här inne. Det var längesedan jag städade kan jag ju tillägga så det såg verkligen ut som kaos.

Drar fram dammsugaren, pluggar in kontakten och trycker på on. Då exploderar dammsugarpåsen och ett gigantiskt moln av damm spred ut sig i lägenheten.. är det möjligt?! Har sån tur att jag har sådana änglar till hyresvärdar, inte var det någe problem att låna dammsugaren en snabbis. Tack till er ♥

Utöver detta så har blinkerslyktan på mammas bil lossnat från själva "fastsättningen" och den ramlar ut titt som tätt. Kul liv man har för tillfället, alllt jag tar i. Allt jag gör. Allt går åt helvete. 

Nu måste det ske något roligt i mitt liv, och därmed basta. Även fast det egentligen är smågrejer och inte världens undergång som sker för mig, så är det väldigt motigt att ingenting går min väg.

cher me up!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0