.

kvällen har bara rusat förbi och jag har egentligen inte gjort någonting speciellt. grejjat på lite med det ena och det andra. fick igång seaten och for ut på en liten raggarrunda o kollade läget för o värma upp den lite granna. förhoppningsvis mår den bra imorgonbitti. törs inte köra in på infarten numer då plogkanten är ivägen o skär i underredet när jag kör in o backar ut, inte bra. har parkerat mitt emot gatan istället, framför den sura tantens hus. förhoppningsvis får jag ingen arg lapp när jag beger mig på jobbet imorgon.

jag vill inte att det ska vara så här himla kallt. det drar så mycket från fönstrerna och jag har frusit som en hund de senaste nätterna. det var åtta grader här inne när jag komme hem nu ikväll :/ lurar in mig tillsammans med katterna under täcke, filt o värmedyna på max.

g´natt


Kommentarer
Postat av: Anki

Krama Kitty och Madikken från mig :)

2011-02-24 @ 10:05:35
URL: http://larssonangelicaa.blogg.se/
Postat av: Prodi

Åtta grader?! Så ska det ju inte behöva vara. Hur är det med isolering egentligen? Be hyresvärden att täta vid fönsterna så det inte drar så mycket. Du blir ju sjuk din stackare :( Kram

2011-02-24 @ 12:15:37
URL: http://ofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0