Grattis Evelina

Med några härliga dragningar o dribblingar kommer jag somna otroligt gott framför brasan ikväll, hej å hå vad det gick bra. Däremot börjar min fina rosa klubba ge vika.. Det knastar olovande när jag sätter tyngd på bladet, ajaj. Skriver upp en ny innebandyklubba på min önskelista.

Har haft fullspäckade dagar på jobbet de här dagarna, vilket har gjort att jag överraskas av det faktum att det är torsdag redan imorgon. Sekretärdag då för mig, känns skönt. Ska försöka få undan massa journalskrivande, kostnadsförslag samt alla mail jag har i inkorgen.

Kastar ett öga på min almanacka igen och idag är det prick 1år sedan jag satt hemma hos Evelina och firade hennes födelsedag med massa gofika, miss u babe! Grattis på din dag ♥


Kommentarer
Postat av: Evelina

Tack så mycket! Ja.. och det känns typ som om det var 1 år sen vi sågs också;) Saknar dig med!

2011-02-17 @ 08:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0