Middagsbjudning

Helgens och gårdagskvällens äventyr tog ut sin rätt på lilla mig. Snoozade i en timme innan jag lyckades sega mig upp ur sängen. Fick hoppa in i kläderna, kasta i mig frukosten och brumma iväg med golfen på direkten. Efter jobbet så följde lib med mig hem på middag och kaffe, roligt med sällskap. Vi har suttit o surrat ända tills nu. Men hon tyckte också det var lite tomt utan Kitty & Madikken här inne. ♥ Men de lever och mår bra borta i Lycksele, jag jagar lägesrapporter regelbundet :P

Över till vädret då.. Det har snöregnat heeela dagen, blä. Men det ser ut som om det slutat regna och kanske blivit lite kallare nu. Skulle få en väderleksrapport från lib när hon nu for hemöver, så bestämmer jag mig sen om det blir en tur med skidorna eller ej.

Det blir då definitivt att se säsongspremiären av House ikväll! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0