Tiden går fort

Desireés tisdag:
♦ en bra dag på jobbet
♦ en tur på askeladden (en begagnad butik där jag fyndade en nästintill ny vindjacka för 40kr)
♦ en tur på jysk (gardinstänger till rummet i forsmark:)
♦ 20minuter i ett värmande solarium
♦ smarrig falafel till middag
♦ lite mys med kittykatten & madikken framför tv:n

När jag sitter här med Kitty i knät och sneglar över almanackan på väggen så ser jag att jag noterat en liten rad på dagens datum. Herregud vad tiden går fort, idag har jag haft körkort i fyra år. Så man kan säga att jag & lilla goffen har fyraårsjubileum idag, grattis till oss! Ska ge goffen en liten puss på huven när jag beger mig ut för att skotta bort den där förbannade plogkanten som är hård som betong för tillfället. Förutom skottningen har jag inte några storartade planer för kvällen, bortsett från lite House då. Jag är inte helt frisk ännu, rätt snorig och hostig. Men idag är absolut den bästa dagen på över en och en halv vecka, hallelujah! Förhoppningsvis är jag mitt vanliga jag snart igen.

i dont suit as a redhead (!)



Kommentarer
Postat av: Anki

har du färgat håret??? :D :D :D

2011-02-16 @ 14:49:59
Postat av: yasmine modell fru och mamma

bra fynd

vore jätte gulligt om du kunde rösta på min lilla son Dennis här http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/alla-tavlingsbidrag/index.xml?view-id=41529

2011-02-16 @ 15:27:40
URL: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0