Göta Kanal

Slöser på göta kanal 2. Har faktiskt aldrig sett någon av de filmerna och måste säga att jag är positivt överraskad då alla säger att de filmerna är helt kassa. Helt kass är den ju inte :)

Tog mig en sväng nere på stan med lil efter jobbet. Lil hittade en superfin klänning till mig som passade perfekt, 100kr! En ny mysig genser för 100kr blev det också samt en tränings t-shirt som tyvärr inte kostade under hundralappen, men nöjd är jag! Roligt att för en gångs skull faktiskt komma hem med lite fynd :) Har dessutom sett ut ett par tygskor på HM som jag tror jag ska unna mig, mina gamla har sett sitt om jag säger så. Och efter att jag brände upp sulorna på elementet så är det verkligen dags att lägga dem i soptunnan.

Snart anländer pussis hit till norska norge. Är oerhört tacksam över att trettondagsafton finns så det blir en långvisit för honom här hos mig o kissekatterna :) tyvärr så blir det ingen långhelg för mig då norrmännen inte har någon aning om vad trettondagsafton är för nånting...

Men jag har någon att komma hem till och kissekatterna får barnvakt på dagarna, supermysigt!

Annars så händer det inte mycket här borta. Har slutat på friskhuset då jag tyckte att 450kr i månaden blev alltför dyrt när jag egentligen bara far iväg på innebandy en gång i veckan. Hoppas ju på att få hit mina skateskidor, de får ersätta medlemskapet ett tag.

Sån är de me de.
hejhej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0