Onsdag

Tannpleier-mötet idag gick finfint. På de mötena kan vi ta upp olika case där vi vill ha råd från de övriga tandhygienisterna, hur de skulle ha gjort och hur de skulle ha tänkt. Väldigt uppskattat och lärorikt för alla, like it! Hoppas hoppas hoppas verkligen att vi kan få åka iväg på perio-kursen, det hade varit sååå lärorikt! Resten av arbetsdagen gick också bara galant, lite trött och sliten när jag väl skulle sparka hemåt. Men det skyller jag på en dålig natts sömn.

Väl hemma kastade jag i mig mat och slängde mig sedan på värmedynan där jag sov en hel timme med både Kitty & lilla Madikken på magen. Tre utslagna hjältar. Min plan var att sedan sortera upp lite viktiga papper, men just nu känner jag bara bläää inför den tanken. En annan dag. Ska nog bara känna lugnet och städa upp här inne litegrann innan det är dags att svida om till innebandykläderna (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0