tIsDa

Gud vad mycket snö det ha kommi inatt! Det var lilla jag som fick stå för plogningen av trottoaren imorse, då de inte har vett att få undan all snö på morgonkvisten. Var något sliten när jag väl var framme på kliniken... shit alltså. På hemvägen gick det däremot betydligt bättre att sparka, vädret hade tagit en helomvändning o bestämt att det skulle töa bort lite snö så wiiiie vad fort det gick hem!

Angående bank-grejset så verkar det inte bättre än att jag måste ta ledigt från jobbet och åka 26 mil för att ordna till det dära. Men men, de ska ringa mig imorgon igen. Hoppas hoppas, kändes lite drygt att åka så långt för att visa upp mitt leg. Om int annat så gör jag det samma fredag som jag ska till Lycksele, så får jag mig en liten långhelg och behöver då inte åka i onödan (:

Min tandgnissling/pressning har nu resulterat med en söndergnisslad visdomstand. Såg detta som en stor varningslampa och har fixat en tid till en av tandläkarna. Att man alltid tar tag i saker i sista stund....

Nu blir det mys med kissekatterna ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0