tjingeling

Jag visste att jag skulle ångra mig, jag visste att jag skulle bli lite ledsen. Men det var behövligt och nu är det gjort. Har väl inte direkt hunnit känna efter hur det känns än riktigt, men håret är ivartfall lite kortare, lite lockigare och "luggen" är tunnare. Inga drastiska förändringar, det blir nog när jag har min 40-årskris eller nått som jag verkligen gör en dramatisk förändring.

Fortfarande tung i huvudet och trötta ögon, men kroppen känns inte lika hängig eller slö och jag tackar för det. Ska försöka hålla mig vaken hela eftermiddagen så jag somnar gott efter kvällens fotbollsmatch. Oh, vad det ska bli otroligt skönt med helg efter morgondagens arbetspass!

Lilla söta och snälla tso bidrar med kvällens middag -kycklingsoppa med äpplen i. Hon överraskade mig med en matlåda, jag blir ju alldeles för bortskämd här borta. Ska iväg och handla mig lite ost och mjölk nu, det är ju ett måste till soppa ju (:

tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0