Nu kvällar jag!

SEMESTER!!
Ni anar inte vad skönt det kommer bli med semester, så otroligt härligt!!! :))))
Jag kan väl inte direkt säga att jag har "semestrat mig" särskilt mycket ikväll, ett glas rosé har det iallafall blivit. Annars så har jag städat och packat konstant sedan kl sex, och jag säger bara... -herregud vad mycket grejer! Mer än vad jag trodde, eller så tar de bara mer plats än vad jag trodde...
 

Nu hoppas jag bara att allt detta tjorv med inflyttning ordnar sig snabbt, hur svårt kan det va? Om jag någon gång i framtiden kommer bli hyresvärd, så kommer jag bli den bästa i hela världen! Har blandade känslor inför flytten, både längtan och vemod. Men jag antar att det gäller alla förändringar och beslut man gör / tar här i livet.

Kommer sakna att ha T & K-M en trappa upp!



Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0