pheeew

pheeew, alltså nu är jag sliten! kan knappt hålla ögonen öppna.
jag har iallafall nu tagit mig in i den nya lägenheten, men jag har bara fått in alla grejer som snabbast. började med inflytt klockan åtta ikväll och sen måste jag ta städningen själv. men jag prioriterade ju naturligtvis att få allt klart i lägenheten borta på selfors först, så allt jobb i denna lägenhet startar imorgon. jag har burit så armarna ömmar, men rune ska ha stort tack för bärning av marmorbord och tvättmaskin! och utan tone hade jag absolut inte klarat denna dag, den tjejen ska ha guld o tusen röda rosor!! 


PAPPA-JAG HAR KÖRT SLÄPVAGN IDAG!! *stolt*

jag vet någon som kommer skratta åt denna bild, se vad "lite" lipsyler jag fick ihop när jag flyttpackade:


GODNATT

Kommentarer
Postat av: Anki

Vad kul att komma i ordning på nya stället :) Lycka till :)

2011-08-01 @ 16:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0