soliga underbara lördag

Det bränner i ansiktet, på armar och på ben -resultatet av en fantastisk gudomlig och solig dag här i norge!

Har suttit här utanför hela dagen och bara mått som en kung. Strålande sol, flera program av christer i p3 (och som jag har skrattat!), krattat gräsmattan, lekt med i-paden och kitty har gjort mig sällskap i solen också. Fick besök nu på kvällskvisten och då fick jag hänga med på by-rall i en suv-modell porshe, hehe.

Nu sitter jag i min soffa/säng med benen uppslängda på pallen och med datorn i knät. Ska ta och sammanfatta lite jobbgrejer och sedan tänkte jag slå igång en film. "Anbefales sterkt" sa en på jobbet. Så jag måste säga att jeg gleder meg tel å sjå den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0