soool

sol o tejp.
när jag äntligen hade tänkt börja motionera igen så känns det så frustrerande att knät krånglar. så jag har bokat tid hos kiropraktor på måndag för att få han att se på det. informerade även om muskelbristningen jag har i armen och om tandhygienistmuskeln, nu när jag får semester ska jag verkligen ta hand om mig själv!

det strålande vackra vädret gjorde att jag inte kunde stå ut med en stillasittande kväll. så jag tejpade om mitt knä och drog ut på liten löptur med tone & noomi, är man envis så är man. och är man dum så är man, det bultar :(




inflyttning snart?
hmm alltså det känns som om jag får lite dålig / fel information angående inflyttning. fick ju först besked om att jag skulle börja flytta in den femtonde juli men det flyttades fram då han som bor där nu inte skulle hinna få bort sina saker. han fick en vecka till på sig. och en vecka till. och sen fick jag höra att han är borta på semester fram till söndag och att det då inte skulle bli möjligt med flytt förrän på måndag. min framtida granne såg honom däremot i eftermiddag med ett släp med de resterande grejerna så jag väntar som bara på klartecken på inflytt i helgen.

jag vill som bara inte ägna hela semestern åt flytten, jag ska ju vara ledig och bara rå om mig själv!

BARA EN DAG KVAR SEDAN TRE VECKORS SEMESTER!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Evelina

De kom bli najs med semester!! Vila upp dig och ha en massa skoj hörrö!

2011-07-29 @ 14:56:33
URL: http://evelinaohgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0