Fall, fastkörning, försening och guld

Ramlar i trappen på kliniken och landar på SMALBENET på ett trappsteg. Guds förbannat vad det sved och gjorde ont, jag låg i trappen och åmade mig till ljudet av gapskrattandet från personalen. Kändes precis som när man slår huvudet i någonting vasst, smärtan vart liksom bara värre och värre. Gissar på att det kommer bli ett läckert blåmärke.

Körde fast med seaten på gatan där vi parkerar bilarna när arbetsdagen var slut. Dagens töande gjorde att seaten liksom sjönk ned och jag satt verkligen fast. En snäll herre drog loss mig med hans stora monsterbil, tack och heder till honom! Jag och bilar alltså....

Men goffen är friskförklarad!
Min pappa är VÄRLDENS bästa ♥ En riktig handy-man!

Har det lite långtråkigt nu när mitt besök blev över en timme för sen pga. bussar och väder. Det kurrar i magen, men jag ska hålla ut. För vi ska lyxa till med hämtpizza när jag hämtat henne på stationen. Mumsimumsi!

Gratulerer med gull Norge!
Man måste väl vara sportslig och gratulera Norge till guldet då herr Norrthug än en gång stoltserade över mållinjen, om än kanske lite föör kaxigt denna gång?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0