Stopp i golvbrunnen

Det är jättejättefint väder ute just nu. Solen skiner, det är klarblå himmel och jag antar att skidspåret är perfekt ikväll. Men jag är så himla trött och sliten, jag orkar bara inte. Jag vill så gärna, men orkar inte. Huff, vilken dag. Är väldigt glad att alj fixade mig lite administrationstid imorgon så jag hinner gå igenom lite mail och kostnadsförslag. 

Sen har jag ett trist projekt inne på badet så jag måste nog hålla mig hemma ikväll så hyrevärden får komma och fixa klart. Igår när jag hade duschat så överraskades jag av 2cm vatten över hela golvet som inte ville sjunka  ned i det första taget. Och massa äckel i golvbrunnen -BLÄ.  Pappa, jag beundrar dig ännu mer när jag fått uppleva detta äckel.


Det slår mig att om jag åker skidor kan jag ju hur som helst inte duscha! Hehe, vilken härlig ursäkt :))
Nu blir det powernap med kissekatterna en stund.

Kommentarer
Postat av: Anki

USCH!

2011-03-30 @ 14:58:43
URL: http://larssonangelicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0