Fyllningskurs

Vad tomt och ensamt det var att kliva in genom dörren när jag blivit så bortskämd med sällskap hela helgen. Jenny, du kan väl komma tillbaka?

Idag har det varit en lång dag, kanske mest för att den har varit två timmar längre än "vanligt" då jag var på kliniken redan halv sju. Men jag fick rätt mycket gjort på listorna och det var faktiskt härligt att få göra bort lite övertid på morgonen istället för att sitta kvar efter fyra.

När jag väl hade parkerat här utanför huset insåg jag att jag hade glömt lägenhetsnyckeln på jobbet. Alla hade ju redan åkt iväg, så in på kliniken skulle jag sällan ha tagit mig om nu inte någon hade orkat köra dit för att låsa upp. Tack och lov så var hyresvärden hemma och jag har fått låna deras extranyckel tills imorgon. Vilken tuuur!

På tal om tur! Igår nämnde jag för Jenny att jag skulle vilja lära mig lägga fyllningar och dylikt. Och när jag idag loggar in på jobbmailen så har jag fått...... -en inbjudan till en compositkurs! Helt fantastiskt, jag ska börja "önska högt" oftare. Däremot så får jag vänta ända tills 6:e maj, men vad gör väl det.
Jag kommer få gå en fyllningskurs :D

Nu ska jag ta och kocka ihop mig lite middag och sedan sätta mig med stickningen framför de tv-serier som ingår i min vardagsrutin: grounded for life, gary -unmarried o big bang theory. Sen får jag helt enkelt se vad jag ska hitta på.. Kanske jag ska jag ta tag i den där "lär dig italienska direkt" -cdn (som jag så gärna vill, men som jag aldrig gör).

/dessie


Kommentarer
Postat av: Anki

vad fint du gjort på bloggen :D

2011-03-10 @ 15:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0