Varning för deprimerande inlägg

Har en riktigt äckligt deppig helg just nu. Sitter bara här inne i krypinnet med katterna och är besviken över mitt liv som 22-åring. Behöver verkligen ta tag i mitt liv och göra någonting för min egen skull. Har liksom hamnat i någon form av ålderskris där jag radar upp precis allt jag skulle vilja göra i mitt huvud, de flesta ouppnåerliga. Har t.om skickat iväg en intresseanmälan till en tandhygienisttjänst i Afrika två veckor i sommar, men då man skulle stå för flyg och boende själv kändes det inte som om jag har den budgeten som krävs (endast flyg kostar 10.000). Så det skiter jag i.

Har suttit inne och surat hela dagen och bara legat på min bädd och glott på tv-skärmen. Ferry & Lindström var nära guld och jag hann tänka att det var bara för att jag tittade som det inte gick vägen.

Men vardagarna flyter iväg och jag jobbar och står i. Har tagit mig iväg på skidorna flertal gånger i veckan (heja mig), har fått iväg lite ansökningar och kommit en bra bit på stickningen också.

Blir väl att sura resten av helgen också.
Bye bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0