Holland Cup, fotboll / innebandy

Nu är det uppladdning deluxe här borta i mobekken!

"sexy mage, sexy lår -vi är laget ingen slår!"

Tjejerna i SI startade med en seger i kvällens fotbollsmatch, hell yeah! Själv avstod jag då äcklig gnisselhuvudvärk har besvärat mig hela dagen plus att jag inte var hemma från jobb förrän klockan var efter fem. Sparar mig till morgondagen, då jävlar inni helvete alltså. Så här taggad har jag inte varit på länge, förlorar vi innebandyn så låser jag in mig här i källaren minst två veckor i sträck.. ohar+8etu34it34208975!!!

Har laddat upp med en ordentlig kolhydratmiddag, slagit in lite julklappar :), tvättat, sett idol och lagt fram saker och kläder tills imorgon i en prydlig fin liten hög. Nu fattas det bara en riktigt god natts sömn.

Moa var så grym ikväll!

Kommentarer
Postat av: Anki

Lycka till!!! :) Och Yes, Moa is awesome!

2011-11-05 @ 11:03:11
URL: http://larssonangelicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0