lite morgonskrivning

Int ska det väl va så satans svårt att ta sig upp i tid på morgnarna?
Jag ställer båda telefonerna på ringning, men antingen så slår jag av dem eller så hör jag dem inte ens. Den senaste tiden har jag beställt mycket väckning, men nu måste jag börja bli diciplinerad..

Oerhört pinsamt att komma sent på jobbet så många gånger som jag gjort den senaste tiden, blir så frustrerad och besviken de dagar jag vaknar och arbetsdagen redan har startat. Men idag har jag gjort framsteg. Klockan var ställd på 05.45 (ifall jag skulle få för mig att snooza en timme, som jag vanligtvis gör) och kl o6.00 var jag uppe! Har duschat, ätit frukost, småstädat, letat åt usb-kortet, klippt Madikkens klor och filat lite på tal och fixat inför dagens uppgifter.

Vad jag är duktig! Då ingen annan gör det så ger jag mig själv en klapp på axeln :)

Annars så går det väl som bra med mig, om än jag förtränger sanningen och verkligheten. Antar att fredagen blir vändpunkten, ett adjö som kommer kännas i hjärtat

I övrigt så har jag beställt mig en ny mobiltelefon och jag läääängtaaar!!! Den skickades i måndags, så jag håller tummar och tår för att den kommer idag. Eller imorgon. Så jag får leka med den hela helgen :)) Och idag så ska vi slipa in min nya bettskena, en hård i akryl. Så får vi se om jag lyckas bita hål på den och om knastret / smärtan i käken ger med sig.

Det blir dubbeljobb idag, först Stokke och sedan SI. Vi ska få in lite pengar i lagkassan, blir prima! Möjligtvis blir det en liten tripp till trondheim för pengarna, det gillas!!

Näe, ska göra mig färdig inför arbetsdagen nu. Upplärning står på schemat, wish me luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0