sick it

im starting to get worried.
Det är någonting som inte stämmer. Sjuk blir man alltid. Men ända sen januari har jag smått varit sjuk gång på gång på gång. Egentligen aldrig känt mig helt pigg. Spelar ingen roll om jag sover till sex, åtta, tio eller tolv -jag är trött och slapp och har ofta huvudvärk och en trött känsla i kroppen. Jag vill inte gnälla, jag vill själv tro att jag är en hard-ass som tål mycket. Men nu börjar jag tvivla, jag är nog trots allt ingen superman.

Blev hemmadag för mig idag. Fortfarande en hemsk känsla i kroppen och magen trubblar, däremot ingen feber. Vet inte vad som varit värst -samvetet över att jag inte varit på jobb eller att jag faktiskt är sjuk.

Det blir alltså ingen fotbollsmatch på mig ikväll, men det är ingenting som jag går omkring och deppar över. Blir trött bara av tanken att springa omkring på planen.


Kommentarer
Postat av: ANKI

KRYA PÅ DIG SIS <3

2011-09-09 @ 19:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0