14

Tänkte att det kanske var dags med en liten uppdatering.
Men som vanligt vet man ju aldrig vars man ska ta upp tråden.

Kan ju börja med att berätta att jag varit hundvakt nu i tre helger. En cavalier king charles spaniel på 10år och en jack russel på 6månader -det har vart full rulle! Men de är ju så mysiga de små djuren. Katterna är naturligtvis väldigt saknade, de är hemma hos mormor och morfar under tiden. Men snart är allt i sin "vanliga ordning" igen. Men det blir ju tomt utan doggsen!

Annars så rullar dagarna på som vanligt här borta med jobb och diverse aktiviteter på kvällskvistarna. Lite mys hinner jag med också naturligtvis :) <3 Och sen har jag nedräkning deluxe, mer uppdatering om det kommer senare (om prick 14dagar).

Näe, ska ta mig en liten powernap tillsammans med max & vinnie innan turid kommer å hämtar dem :)

tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0