Den sanna glädjen

Kunde verkligen inte låta bli att skratta åt Kittys "situation" igår! Även fast det resulterade med att torka golv å duscha Kitty (igen) så var det bara roligt.

Hon hade de lite besvärligt när hon skulle göra nummer 2.. Låg å såg en film å helt plösligt kommer Kitty springandes, gör några varv runt sofforna å har nå konstiga dampryck! Sen drar hon ändan efter golvet, precis som en hund, och lämnar värsta bajsspåren ;P Sen kunde man följa dessa "spår" i sandlådan, på golvet i toan och i hallen, så de blev ett litet städryck, men oj vad jag skrattade!

 

Skadeglädjen - den enda sanna glädjen?



Sitter på skolan nu å inväntar anestesiövningen. Det är skrämmande att hålla i den där injektonsnålen, men samtidigt häftigt att man faktiskt besitter de kunskaper som behövs för att veta vars man ska sticka etc.

Sen så väntar jag ju ivrigt på posten!  En "vanlig" bok å två nya piercingar hoppas jag ska ligga i brevinkastet när jag kommer hem! Sen så hoppas ja att min sjukdomslärobok hinner komma innan veckan är slut, annars skippar jag tentan helt tror jag...

               
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0