En lyckobringare

Jag börjar smålängta lite till min postbilskörning! Jag blev så glad när ja såg det fulla brevinkastet när ja komm hem! Man möter faktiskt många glada ansikten efter vägen som med förväntansfulla miner väntar på sina paket eller tidningar. Tänk vilken lycka jag bringar :)

Nu ska den här posttanten dyka ner i farmakologipapperna, å sedan bär det äntligen iväg till den efterlängtade innebandyträningen :) De va sjukt längesen, så de är nog bäst å ta med sig miniräknaren, så man kan programmera om sig. Eller vad säger ni, kedjan alá tre fulla?! :) 

Imorgon väntar en skön dag, det enda som står på schemat är tentamensgenomgång på anestesin, annars blir det bara att va hemma me kissekatten å plugga inför tentan. Och nu när sjukdomsläroboken kom idag också, så måst ja ju börja plugga inför den också.. Ja, vilket liv man har!

Can't you at least try,
to understand how I feel?
to understand why I cry?



Kommentarer
Postat av: Poca

Omprogrammering låter tokbra juh... Är den nog laddad för 2 omgångar kanske??

2009-04-27 @ 15:50:07
Postat av: Amanda

Jag ska vara i Lycksele tror jag faktiskt. ;) Sj?

2009-04-27 @ 19:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0