En sån där ansvarsfull dag

Dagen började med tentamensgenomgång å ja blev glatt överraskad när ja låg 8 poäng över G-gränsen ;P Ja som trodd att ja låg jävlart på gränsen!

Sedan så tränade vi att lägga bedövning på varandra. Snacka om nervöst å hantera en sådan injektionsnål! Men de gick snabbt, smidigt å smärtfritt å ja kände en oerhörd lättnad när ja gick därifrån. "De här komm ju gå galant!"
Hade en röntgenpatient på eftermiddagen, måste väl säga de gick riktigt bra! 5 omtagningar på 20 bilder tyck ja int e så pjåkigt! (:

Väl hemma komm min oerhört "kockiga" talang fram, mumsiga stuvade makaroner och köttbullar, samt en kaffekopp som satt riktigt fint! Sedan ringde farbror E. på sin väg mot stugan. Han ville tacka för vykortet å berättade att nästa helg är de dags för lilla kusinens dop. Så nu måste vi fundera ut världens bästa present! Enligt farbror E. så ville lillen gärna ha en moped eller motorcykel, men har någon något mer "realistiskt" förslag på bra å fina dopgåvor? ;P

För övrigt så försöker ja plugga inför examinationen tills imorrn å inför tisdagens tenta, men något säger mig att ja ska koncentrera mig på en enda grej. Mitt huvud är alldeles rörigt!! Så nu blir de ett stenhårt ryck fram till kl nio, då måst ja ju nästan se andra mumienfilmen! (:

v Kitty är sötast! v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0