Fab5-hjälpen är funnen!

Ja ha hittat Fab5-hjälpen som ja behöver när ja är på stan; min pussis!
Åkte hem med bikini, flip-flopskor, och ny telefon!
Dessutom så fick jag ett simkort så ja kommer kunna smsa gratis från Egypten hela veckan, superbra!!!

Jag är så nöjd, nu är jag nästan glad att telefonen blev stulen. Haha :P


Träffade Sorselepojkarna på stan också, alltid lika trevligt! 
De försökte övertyga A att gjuta av sin p***s så ja skulle ha ett minne av han i Egypten, knäppa pojkar! ;P

Min beställning av de egyptiska punden hade fortfarande inte kommit, hade blivit nå strul. Förhoppningsvis skulle de komma på torsdag, en dag innan vi åker!! Om dom fortfarande int ha kommi då, så blir de lite tjorvigt! Ni får hålla tummarna för mig!

Nu måst ja återgå till plugget!
Och vänta ut timmarna tills jag får börja leka med nya telefonen!
Poca, tuuusen tack för lånet! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg mobil! det är verkligen dig ;-)

2009-04-06 @ 09:28:59
Postat av: Sofie

Hmm ser ut precis som min fast med en blomma ;)

2009-04-16 @ 20:58:14
URL: http://ofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0