Låt mig presentera



Tre fulla!




Sitter å tänker på innebandysäsongen som varit, å ja kan int annan än le när ja tänker på alla underbara stunder. Innebandyn detta år har gett mig så himla mycket, speciellt en hög dos av självförtroende! Men jag hade inte tagit ett sånt enormt steg utan alla underbara lagkamrater. KRAM till kedjan alá tre fulla!


"MUTE!!!!"
"Dont fuck and drive!"
"Varför viskar du jämt?"
"Vilken löjligt liten soptunna!"
"Bildörrarna har frusit fast, haha!!!"
"Vem kom på att sätta k bredvid j?!"
"Vi programmerar han med miniräknaren!"
"Vet ni hur kallt miniräknaren sa att det var på ett ställe?"
"Jag hade ju hårtorken, eller näee... ja har ju ingen hårtork."


It takes three legs to make a tripod, or to make a table stand.
It takes three wheels to make a vehicle called a tricycle.
Every triangle has three corners; every triangle has three sides.
When it's three, you can see it's a magic number.

Kommentarer
Postat av: Poca

Men du, detta var ju inte sååå pjåkigt hörrö. Tackar själv du! Citaten var fina, även om jag inte kan säga att jag känner igen alla

2009-04-07 @ 11:28:19
Postat av: Poca

Dessa tänkte jag på.



"Varför viskar du jämt?" Känner inte igen det

"Bildörrarna har frusit fast, haha!!!" (gissar dock på att ja sagt det.)



Helt ärligt tror jag det finns tusentals fler, men man kan ju int avslöja allt ;)...

2009-04-07 @ 23:54:15
Postat av: Anonym

Hoppas tentorna gick bra! Jag tänkte ringa dig ikväll innan du åker på fredag. Kolla så hårbandet inte följt med ngn tröja i tvättkorgen, de brukar va en klassiker! Kraamar

2009-04-08 @ 15:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0