Oteknisk

Jag vet att jag lovade att bilder från Egyptenresan skulle komma upp så snart som möjligt, men ja är så himla oteknisk å ha int nån aning om hur ja ska lägga upp bilderna....

Efter en hel veckas lugn å harmoni i strålande sol, så känns de riktigt jobbigt att hostandes å kraxandes bara kastas in i all skolstress... Men efter beskedet av att ha klarat både anestesi (som ja dessutom spikade!) och radiologitentan så känns de som om ja komm å klara av Allt!

Idag blir det en riktigt tung dag, går skola ända till 19.oo. Å förkylningen gör det inte bättre... Vill bli frisk!! Min plan va ju å börja snöra på mig löparskorna denna vecka, annars komm ju postmilen å gå åt helsikke ;P

Nu ska ja göra mig en tekopp å läsa igenom papperen inför dagens seminarium.
Sen så hoppas ja att vi får den omtalade eltandborsten idag, som beskrivs som tidernas rolls roys!

Krya på dig morfar! <3



 


Kommentarer
Postat av: Anja

skapa en användare på extrafilm.se jag tycker det är en jätte bra sida. Där kan man ladda upp album som man sedan väljer att framkalla.(albumen sparas även om man skulle vilja använda samma kort igen) jag tror att under hela april är det 35% på framkallningen. ring om du undrar något!

2009-04-22 @ 14:55:54
URL: http://wezza.webblogg.se/
Postat av: Lisa

Vill tacka så mycket för det fina kortet jag fick idag med posten. Blir riktigt sugen att nån gång åka till Egypten.

Kram

2009-04-22 @ 15:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0