Lördag

Alla tankar idag går till M & V. Ni skrämde livet ur oss, det tog inte många minuter förrän vi hade bestämt oss vem som skulle offra sig, dock så hann vår räddningsaktion inte fram. Men jag är så glad att det har gått bra, och vi finns alltid här för er <3

Klockan är tjugo i ett, vet inte alls vad det blir nu resten av dagen. Skulle kännas bra med en promenad å få sig lite luft. Men jag får se vad det blir. Borde sätta mig å ta tag i resten av bilderna som ska framkallas.. Sen så var de ganska skönt å int ha nå planer alls. Så det fortsätter nog på den vägen. :P

Tur jag är uppdaterad, jag hade tänkt dra till helt fel område på inflyttningsfesten ikväll! :P

Kommentarer
Postat av: Anja

om du framkallar från extrafilm.se så är det ju fram till 6 september varannan bild gratis, ange kampanjkod bilder2x :)

2009-08-30 @ 21:22:20
URL: http://wezza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0