Matt, Mattare, Dessan!

Jag är fortfarande så oerhört slö i kroppen å benen känns som ett par styltor (!) Shiiit asså! De måst ha vari en riktigt rolig syn att se mig gå nerför trappor idag, ja böjde inte knäna en enda milimeter! Något annat som fick mig att skratta var när jag fick se Morgans (han från Christer) omtalade talang. Dom pratade om denna video under dagens Christer, och eftersom ja är lite av en Christer-nörd så va ja bara tvungen å kika. Och vad jag skrattade! Titta å njuut, haha! :)


Annars så gör ja int så mycket, denna grymma träningsvärk gör att ja känner mig gravt handikappad... Ja å lilla Kitty är fortfarande ensamma hemma,  så lite tyst är det här i huset.. Hoho?

Nu blir de stretching framför två och en halv män! Ciao!

Kommentarer
Postat av: Prodi

Haha så himla fult!!!

Jag älskar också Christer, det programmet ledsnar man aldrig på! :D

Förresten så tycker jag att de var dålig stil att hålla dig borta när jag var i Hemavan för en gångs skull ;p

2009-08-03 @ 19:39:25
URL: http://ofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0