Godmorgon!

Sån tur att min lilla Kittykatt väcker upp mig när ja sover alldeles för länge.. Vaknade upp tio över elva, när hon hoppade upp å bäddade på min mage. Det kändes som om klockan bara var halv sex på morgonen, pinsamt att måste kämpa sig upp vid elva på dagen. Men jag är farlig på att sova på helgerna, om ja inte ställer någon klocka sover jag lätt bort hela dagen.


Det är milda 6minusgrader ute och stora lapphandskar faller ner mot marken. I love it! Har sugit i mig en saftig blodapelsin å nu had ja tänkt fara ut å göra bort träningspass nr. 1. Vår tränare har nämligen gett oss ett ihärdigt träningsschema som vi ska följa under julen; 10 pass ska göras under 15 dagar. Tänkte börja beta av några här i Umeå där kylan inte är lika bitande som hemma :)

Nu måst ja skynda mig ut i snön å springa innan ja tappar suget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0