Ice Age 3

Ice Age 3 överträffade mina förväntningar och gav mig väldigt mycket skratt! Blir en perfekt film att ta med sig hem över jul, jag är bombsäker på att alla i familjen kommer tycka den är rolig, t.om. du mamma ;) !

Det var speciellt denna lilla figur som föll mig i smaken- Buck! Vilken lirare!


Just nu så spelar Pussis tv-spel för fulla muggar å själv försöker jag fundera ut hur ja ska fördriva tiden. Ja bara trampar här fram o tillbaka i väntan på att åka iväg på träning... Känns som om ja vill använda tiden till nå vettigt, kanske rensa upp lite i klinikpärmen eller bläddra i några av tandhygienisttidningarna? Men inget liksom faller mig i smaken.. Får se vad jag hittar på helt enkelt!

Imorrn får ni gärna sova nån timme åt mig, kl. o6.oo ska ja va på Ica Teg å inventera! Yiiikes, va tidigt!

Kommentarer
Postat av: Doris

Visst va den bra...=) vi såg den i lördags faktiskt =)

ikväll har jag vart och sett Twilight new moon....guuuuuuuuuuuuuuu va bra den va...lite bättre än första. blev bara mer spännande...längtar tills nästa...fast jag måste nog köpa böckerna och läsa....ojojoj...

kram på dig och lycka till me ICA

2009-12-08 @ 22:14:14
Postat av: Doris

allt är jättebra. va och styrketräna igår...bara träningsvärk i armarna. tänkte prova innebandy ikväll men jag tror jag tar ett till styrkepass.

kramen

2009-12-09 @ 15:18:41
Postat av: Anja

sv; haha ja det skulle vara något! :)

2009-12-09 @ 16:35:10
URL: http://wezza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0